zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-03-26     09:08

1 - Datum: 2018-12-22 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
2 - Datum: 2018-12-22 09:27 - Afzender: michel2018
Prettige kerstdagen gewenst!
3 - Datum: 2018-12-22 10:09 - Afzender: Rob Brandon
Mooi, meteen een editie deze week.
Kerst special:
@StripSter Tekenaars_Cover-Ralph Dikmans: Heel mooie cover, zijn dat je kinderen(4!)? Ik ken ze niet, maar ze lijken vast heel goed.
@Alexander Neels: Leuke cartoon, geinig mannetje, ook de woordspeling advent-entie is leuk gevonden.
@Jos Lammers: Je goede Avondrood cartoons doen me beseffen dat ik nooit naar een bejaardenhuis moet gaan.
@Michel den Hamer: Grappig!
@Bert Tacoma: Leuk getekend plaatje met al die lichtplekjes er in.
Overig:
@Jamie de Jonge: Goede scenes en levendige figuren en achtergronden.
@Derek Wasteland: Leuke strip met al die historische figuren er in zoals koningin Nefertiti en Marie-Antoinette.
@Jeroen Putman: Weer leuk en spannend!
@J. Kippers: Oeh lala, een waarschuwingsmadammeke, lang niet geweest, wel heel grappig, dat stripje van Slimpie Hond en de biggetjes.
1000 GULDEN, vergeelde randen, zeker oud werk, of niet?
@Hansha: Slaapt Hansha mannetje een kater uit dat die er niet bij is?
Overigens iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling toegewenst. Vanaf zondag 23-12 ben ik bij mijn dochter op Malta.
4 - Datum: 2018-12-22 10:35 - Afzender: Ralph D
@Rob, Dat zijn mijn 2 kinderen, mijn vrouw en ikzelf. Voor degenen die me persoonlijk kennen erg herkenbaar hoorde ik!
5 - Datum: 2018-12-23 11:07 - Afzender: dirk
Ik had Ralph herkend.
6 - Datum: 2018-12-23 11:24 - Afzender: dirk
@ J Kippers: mooie retro look. Uiteindelijk nog een brave finale. Maar best, anders was het er wel over geweest. Eigenlijk is niet alleen de look retro, ook de gag (uitgezonderd het onderwerp sex).

@ Rob Brandon: Wat doet die goede herder 's winters nog in de bergen met zijn schapen. Hadden die niet al lang op stal moeten staan in de vallei? Maar dat rekenen we onder dichterlijke vrijheid. Weer een mooi en stichtelijk verhaal.

@ Jamie: mooie vormgeving van die wachters.
bekijk de Strips editie van 22 december 2018

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6289&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 22 december 2018

© 2000-2019
StripSter
2019-03-26